DE STICHTING

WIJ HET TABOE

MENSEN

VERBINDEN

Ons doel is om mensen maatschappelijk en/of zakelijk aan elkaar koppelen op vrijwillige basis.

Geen enkele vraag is voor ons te gek.

Zelfs niet als er naar jouw gevoel een

taboe op rust.

Ons initiatief is ontstaan, nadat wij in de gaten kregen dat er binnen de gemeente Beesel een hoop mensen zijn die niet weten bij wie ze terecht kunnen met vragen, of de stap tot de hulpverlening niet durven te zetten. Wij proberen met onze stichting die drempel te verlagen.

DE MAATSCHAPPELIJKE

HELPDESK

Wie heeft er nu nóóit eens een vraag, waar niet 1, 2, 3 antwoord op wordt gevonden? Stichting Taboe is een initiatief van Nina Janssen en Roel de Vogel in de Gemeente Beesel en omstreken. Wij zijn de schakel tussen de vraag naar hulp vanuit particulieren en organisaties, en het hulpaanbod vanuit vrijwilligers.

Bij ons kun je vrijblijvend terecht voor al jouw vragen.

Bijvoorbeeld: Ben je met pensioen en zoek je gezelschap of een bezigheid? Durf de vraag bij ons neer te leggen en wij zoeken naar de geschikte persoon om deze vraag voor jou te beantwoorden.

Ook voor andere vragen zijn wij bereikbaar voor iedereen die daar behoefte aan heeft. Nog een voorbeeld; zit je in financiële nood, dan proberen wij naar iemand te zoeken die je helpt je zaken weer op de rit te krijgen.

Zelfs zakelijk gezien kunnen wij een hoop voor je betekenen. Heb je als ondernemer een hulpvraag met betrekking tot het verzetten van werk? Loop gerust bij ons binnen, dan kunnen wij samen met jou kijken of we dit kunnen koppelen aan de juiste persoon.

NINA JANSSEN

(30 JAAR)

Een creatieve, gedreven en vanuit het hart werkend persoon die op dit moment werkzaam is als manager detailhandel. Iemand die mensen kan enthousiasmeren, echter ook kritische vragen durft te stellen.

Met het constant bedenken van vernieuwende ideeën, zal Stichting Taboe een

succes worden!

Tel Nina: 06 319 57 799

ROEL DE VOGEL

(30 JAAR)

Gedreven, behulpzaam, en gepassioneerd persoon, die op dit moment voor een grote GGZ- instelling werkt. Iemand waarbij je jouw verhaal kwijt kunt. Die weet waar hij het over heeft.

Mensen stimuleren, aan elkaar koppelen, samenwerken, passie en energie delen, dat is waar Roel voor gaat en waar Taboe voor staat!

Tel Roel: 06 102 79 788

NEEM CONTACT OP MET ONS

KOM VRIJBLIJVEND LANGS

Stichting TABOE / Keulseweg 7A, 5953 HD te Reuver / stichtingtaboe@gmail.com

Nina: 06-31957799 / Roel: 06-10279788  / KvK-nummer 66433762

• email-1-64px-white
  • facebook-128px-white
  • instagram-128px-white
website builder. Create your website today.